egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Kaos 2

Kategori: Allmänt

Alla stigar jag går förstörs längs vägen 
Alla stigar går sopar jag igen.

Hade stora förväntningar allt skulle gå bra. Det kändes så ,så enkelt ,så rogivande, så spännande, så stimulerande, men ochså någon som lyssnar och förstår.
Det var 2  saker som stod på agendan sen kunde man äntligen slappna av och börja leva som 2.  Och ja dom 2 sakerna fixade sig.
Sen att det andra sket sig pga kommunikation och misstro är en annan sak.

Besökte Sthlm ihelgen första gången sen jag flyttade där ifrån så nästan 2 år sedan, jag och L åkte upp fredag till söndag och var otroligt roligt att vara tillbaka.
Och även få visa äns små guldkorn.
Bodde bra år gott och bara njut av tiden ,stunden med varandra .

Snart inne på 35 raka dagen, Tog ett beslut redan igår kväll att ringa läkare berättade som det var och fått tid redan nästa vecka för ett första besök.

Nu ska jag ut och njuta av solen blev 2 Tim sömn inatt och ett huvud som e förvirrad, borta, förlorat 

Jag e så jävla trött på mig själv.
Jag e så jävla less på mig själv.

Ha en fin dag.








Kommentera inlägget här: