egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Prestationsångest och PK rädsla!

Kategori: Allmänt

Har sovit extremt dåligt denna helg ätit dåligt och på det bara varit allmänt slö.
 
Tog mig för att göra blogg inlägget igår, och i samma stund som jag publicerade det hela så kom där rädslan.
jälvar den personen tjänar ju inte till det oj hur kommer det bli nu, osv osv det är en rätt stor blottning man gör.
vakande upp imorse av en dröm och var jätte pigg trots förfå timmar sömn, ju längre dagen har gått ju mer har den där prestationsångesten smugit sig fram grabbat tag i mig,
sen kom jag på det e midsommar nästa hel och lite drygt en månad tills man fyller 30 år och just vid födelsedagen lägger jag ingen större vikt men en dag där ska krökas,
men midsommar blir en vit helg hade tänkt åka över till fredrikshamn och handla på sig inför sommaren. men detta avbokades .även fördelsedagen kommer bli .
Det jobbiga kommer inte att bli att klara det utan hantera det, genom att man e så sysslolös det har ju varit en fritid , jag känner bara av efter dom 2 första dagarna vad ska göra, hur ska man fördriva tiden.
för jag tror likt det ör hos mig så är set för många andra man dricker för man tråkigt då är det lätt att ta en öl speciellt nu på våren när man vara ute den ölen blir 4,5.
 
Men jag lyssnade på läkarens inrådan att skaffa mig en hobby så nu ska jag börja återupta golfen igen.
ska bli väldigt roligt faktist. Så redan på lördag blir det första rundan på 3 år ca,
 
 
Men en hel del mail har kommit från vänner på Facebook önskar en lycka till. Och det värmer.
 
Tack alla ni som läser m dela gärna 
 
 
Kommentera inlägget här: