egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Veckan

Kategori: Allmänt

En fantastisk och bra vecka har det varit gått riktingt bra på arbetet ( trots att jag hatar och avskyr det, och gör det trots att det gått bra )
Huvudet har hängt med och kännt mig oroligt pigg, 
har tänkt mycket på min nykterhet, kom på mig själv förra lördagen att alkohol suget finns kvar och att jag inte alls e redo att ens tänka att smaka på det.
 
Trots en fantastisk vecka så hoppade jag in och jobbade igår då det var lite tävingar och bra matrial så fick jag en dipp igår förmiddag, och det e så jävliga tråkigt trots det försökte jag hålla mig pigg och uppåt något jag arbetat med i veckan att inte låta det negativa ta tag i mig att hålla humöret uppe och inte falla ner i groparna som ibland kommer och vill slita ta imig.
 
Ibalnd kan ett ord eller mening göra så mycket för en.
Kommentera inlägget här: