egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Två veckor

Kategori: Allmänt

Vaknade upp imorse till evigt regnade som slog mot fönstret , regnet som har varit konstant ihållande denna vecka.
vaknade även upp med vetskapen att jag idag varit nykter i två veckor , Kanske inte låter så långtid och det är det inte heller men det e dock två veckor för mig och en bra bit på den väg och mål jag är på väg mot.  Den andra veckan har dock varit svårare än den första suget och abstinensen har varit påtaglig och jobbig. Huvud har gått i spinn, varit låg, och fick en sjuhelvetes panik ångest attack som innehåll skakningar ikroppen.
Men för varje gång jag kan motstå frestelsen växer jag och blir starkare.
 
Denna vecka tog jag även ett break från mitt ordinarie arbete och hjälpte till att bygga upp en fashion outlet , allt från packa upp till att organisera, var så skönt att få vara kreativ, och göra något man kan och är duktig på och insåg att jag saknar att arbeta inom handel.
Arbetet i veckan resulterade i att projektledaren för detta tog ett spontan möte och började diskutera alternativ på förslag till ett eventuellt arbete som projektledare inom deras organisation. Nu är det bara att vänta och hålla tummarna.
 
Regnet fortsätter att ösa ner ikväll är det Pride och har tänkt att gå med i tåget.
 
Fick denna av Lina igår kväll, ännu en power boost och motivation till fortsätta.
 
 
Ha en fin lördag ,ta hand om er.
Kommentera inlägget här: