egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Lägga ner bloggen

Kategori: Allmänt

Har haft starka funderingar på att lägga ner bloggen, Antalet besökare sviktar kanske då jag inte uppdaterar bloggen så ofta längre. Eller för den e ointressant vilket av dom e rätt ointressant skrivandet och bloggen har fungerat som terapi och jag älskar att skriva men jag försöker att undvika att skriva,undviker att sätta igång hjärnan på kreativ läget då jag i nyktert tillstånd bara får ångest över hur hopplöst allt , undviker att börja skriva då jag vet att jag inte kan sluta och när jag börjar skriva så kommer så mycket upp. Igår talade jag med min läkare och vi diskuterade hur vi skulle göra med remissen, Och kom fram till vad som var bäst för mig, Och den lösningen vi till slut kom fram till e nog absolut bäst, Livet e bra och jag mår bra jag kan hantera situationer på ett annat sätt, jag e trött med den jag är kan uppskatta saker och ting som jag inte gjort tidigare suget efter alkoholen e nästan nere på noll. Suget efter vad livet kan ge e större. Men ibland kommer den, Och efter varje samtal med läkaren så kommer allt tillbaka allt blir som en flashback, Allt som ligger inom mig,besvikelse, ångest,misslyckanden , ekonomi kommer bara som en rasande fart rakt i ansiktet, Då är det svårt att stoppa som att sätta på kranen det slutar inte. Igår var en sån dag då jag bara vill bura in mig dricka mig redlös och gömma mig över all ångest över allt. bara supa bort allt. Men det e ingen lösning men idag vill jag stoppa denna nykterhet som varat i 113 dagar.
Kommentera inlägget här: