egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

1 år

Kategori: Allmänt

För lite mer än ett år sedan träffade jag en person som totalt rörde om och förändrade mitt liv totalt. jag hade redan vi årsskiftet bestämt att göra en förändring i mitt liv och ta reda på varför jag är som jag är. jag hade bestämt mig att jag måste göra en förändring. Vänner, relationer familj som försvunnit pga mitt beteende och mitt handlande. Det var inte tänkt första gången vi träffades att vi skulle fastna för varandra men på något gjorde vi det trots att vi båda skulle vara singel. Hon förtrollade mig på något sätt. och såg från ett perspektiv ingen hade sätt mig hon person Erik. Det har varit upp och ner ner och upp. Vid årsskiftet så orkade hon inte längre vilket jag har full respekt för förståelse. Men för ett år sedan träffades vi för första gången och har så oroligt mycket att tacka hon världens snällaste och underbaraste människa. min sorg e jag förstörde för oss. Jag är oroligt ledsen den skada jag gjort hon, alla svek, all besvikelse , alla bråk. Var verkligen inte meningen att krast e hade jag fått hjälpen tidigare. Hade vi tyvärr ej varit där vi var.
Kommentera inlägget här: