egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

steg 2

Kategori: Allmänt

.Steg 2 i min ena kalender har börjat. Midsommar gick bra utan alkohol bra middag med Lina och Jenny med nykterhet från alla håll.
 
Idag fick jag en sån kraftig panikångest attack länge sen jag fått sån kraftig.  Var vidrigt ,äckligt ,skrämmande ,obehagligt .
 
Har en stor klump imagen en oro som ligger och pyr på mitt egna kunnande på mina egna kunskaper .
Självförtroende dipp som lagt sig över mig började redan imorsr pga min egna osäkerhet.
 
Märkt av min ADHD mer nu dom sista 5 dagarna vet ej vad det beror på. Omställning kanske. Eller att jag ständigt e klar i huvudet ingen alkohol dom dämpar.
 
Sovit sjukt dåligt sen i Torsdags och ätit dåligt. 
Lyckades sova igår och försov mig till läkartiden  jag hade.
Något jag sett fram inom. 
 
 
Kommentera inlägget här: