egnew.blogg.se

" Jag är en bitter, liten tragisk människa "

Känsla

Kategori: Allmänt

Har tagit en paus från sociala medier och bloggen, var skönt att inte ha begäret. Här kommer en text från bussresan upp till kryssningen, Vi sitter i den helt nya bussen med säten likt fåtöljer och tittar ut Lina ligger och sover mot min axel hon lyser av lugn och glädje med dom målade läpparna och nyfärgat håret.jag älskar att åka buss så härligt att se landskapet jag finner ro att bara titta ut Lars Winnerbäck i öronen. Jag e lycklig jag e glad jag känner livet, strax utanför Ödeshög fick jag en sån där glädje ryck i kroppen jag bara sken upp. Jag älskar mitt liv just nu jag har hittat kärleken jag har hittat en person i Lina som acceptera mig som person men inte alltid mitt beteende, men hon stöttar och ger mig utrymme hon kan inte sätta sig i min kamp men hon förstår den. Hon har knutit upp saker som legat inne hos mig hon ger mig trygghet och harmoni samtidigt som hon mindfuckar mig likt väl som jag gör det med hon modernt relation där vi inte vill eller komma stagnera och hamna i ett fack . Jag har fått 2 underbara bonus barn som gillar mig trots att jag inte förstår varför Iris nattkram kan jag känna värmen av det söta vackra blonda håret och hennes energi,Affes ordförråd trots sin unga ålder och härliga bitterhet med glimten i ögat. Snart flyttar vi till vårt nya hem och snart är det jul jag trodde aldrog jag skulle längta efter jul men det gör jag, ser tända ljus glögg och en gosig filt sittande i soffan med Lina och bara tystnaden och energin och värmen och kärleken . Jag trodde aldrig jag skulle få en känsla som jag fått dom senaste veckorna , Jag känner mig som en tonåring när vi talar om att förlova oss jag kan inget vet inget om det. Men Linas leende och ögon gör mig bara mer säker på att set e helt rätt, 22 timmar med 100% fokus på Lina det e hennes födelsedags present hon ska njuta och få känna sig den alfahona hon e. Mitt sätt att ge tillbaka för allt stöd och kärlek hon ger mig. Lina Andersson förlåt om det blev för mycket glamour och gulligull över det jag skriver men jag älskar dig så mycket så jag måste komma på mig själv att vi fortfarande lever för att HATA ALLA Älskar dig min solstråle .
Kommentera inlägget här: